Godmorgon!

Blev inte mycket bloggande igår, men som sagt, min egna dator fungerar fortfarande inte så jag måste isf använda pappas dator och det är en stationär så man blir så fast på ett ställe. Gillar hellre bärbar så man kan ta med sig den till soffan osv. Så därför lite dålig uppdatering!

Vaknade iallafall nyss av att farmor ringde, annars hade jag nog sovit fortfarande! När jag kom ner och tänkte käka lite frukost var bordet dukat och mormor stod och kokade potatis. haha. Så det blir tydligen halstrad fisk, vet fan inte vad för nå men fisk iallafall! :) Perfekt frukost! Sen ska jag iallafall ta och snabbt städa mitt rum litegran och sen hoppa i duschen hade jag tänkt.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0