Everything I do I do it for you

Satan vad dålig jag har blivit på att uppdatera.. Men känns inte som att jag hinner. Fast egentligen kanske jag gör det. haha. Har iallafall jobbat idag till klockan ett något, var på någon affär med pappa innan vi åkte hem. Köpte en fin sak till bilen, kanske kommer bild på det senare! Här hemma har jag iallafall sett en film och vilat lite, har haft så himla ont i huvet och håller på att bli sjuk.. Så det är ju sämre om jag säger så. Sen när efter det blev det middag och sen har jag börjat städa ur hästbussen invändigt. Så vi kan sälja den så får man lite mer pengar av det också.

Nu sitter jag med syrran och ser på american pie, ska verkligen försöka sova så fort den slutar så huvudvärken kankse ska försvinna. Imorgon blir det jobba igen som vanligt sen vet man inte vad som händer. Min älskade småkusin ellinore kommer upp till helgen, finfint kommer det att bli :)

Nu ska jag se klart det hära och sen sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: E - en blogg med påhittade ord

Nu kan du följa ERAORD via bloglovin! :)

2010-07-20 @ 22:52:42
URL: http://eraord.blogg.se/
Postat av: Anonym

de heter tremänning

2010-07-21 @ 11:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0