Torsdag

Har kommit hem för ett litet tag sedan. Är riktig snö storm ute idag, bilar och lastbilar som ligger i dikena längs vägarna och kaos lite här och var. Iallafall, skolan först då. Var riktigt skönt idag, har nästan inte haft en enda vanlig lektion, lite film, betygsprat osv. Sen började jag och min syster gå i snöovädret till stallet men hann inte ens halvvägs innan mamma kom så då åkte vi med henne ner.

Har nämligen suttit på en häst och ridit för första gången på ca 8 månader (shit, trodde inte det var så länge sen..). Plätten var hur fin som helst och jätte trevlig verkligen! Men det märktes verkligen att man har legat lågt med ridnignen ett tag, alla ''ridmuskler'' försvinner ju som och  man är lite i otakt om man säger så. Har ju inte glömmt allt jag har kunnat så är ju inte dåligare än vad jag var då, men bara grymt ovan! Men det ger sig väll med tiden skulle jag tro :) Skönt att vara tillbaka på hästryggen ialllafall. Blir ju inte någon ny häst men ska försöka att rida lite då&då ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0