stress

Hej på er! Äntligen tid för att slänga in ett inlägg. Vaknade där kring halv elva kanske? Upptäkte att det hade kommit kanske 4 cm snö ute och nu ännu lite till! Älskar ju snö :)

Iallafall, åkte in till stan och handlade lite jul pynt, nivet, julslingor för att ha ute osv. Såntdära tråkigt. Sen var vi och handlade också osv. Kom hem kring tre och då har jag städat lite uppe och i mitt rum, satt upp en slinga i mitt rum, eller inget en slinga men ni får se sen på bild. Tycker det är så himla fult med ljusstakar och stjärnor i fönstret!

Farmor&Calle kommer hit på middag lite senare och det blir väll jag som får stå för den också. Så ska kila iväg nu så hörs vi lite senare! Har många spännande inlägg till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0