Sammanfattning av 2010

Eftersom att alla andra gör det så tänkte jag också göra det. En kort sammanfattning av året 2010!

JANUARI

Festade och drack mycket, en hemsk månad

FEBRUARI

Det dåliga beteendet fortsatte. Vi sålde även 740'n!

MARS

Började vara i Töre endel, slutade dock inte så bra. Fyllde även år!

April

Forstatte att hålla till i Töre tills allting sket sig, men hade en jätte trevlig valborg vad jag minns!

MAJ

Sålde min underbara ponny Ragge som jag då hade haft i 2,5 år! Saknat honom oerhört mycket!

JUNI

Skolan avslutades med några härliga dagar i Prinsnäs. Skolavslutningen blev ett fiasko, iårigen! Hade en trevlig midsommar! Körde min första offroadtävling!

JULI

Jobbade ca 4 veckor och tjänade mina första riktiga pengar, och kunde köpa vad jag ville. Ellinore och Nattis var här i några dagar och vi hade som vanligt mycket att prata om!

AUGUSTI

Åkte till Kukkola och håvade fisk. Såg även Twisted Sister på Luleå kalaset som var en stor upplevelse, har alltid gillat dom, kanske för att min pappa alltid har lyssnat på dom!

SEPTEMBER


Jag klippte lugg, som jag iofs aldrig hade nere! haha, skolan hade börjat och började äntligen ta tag i den på riktigt. Körde min andra offroad tävling!

OKTOBER

Planerade, fixade och ordnade mammas fest, köpte biljetterna till Idol.

NOVEMBER

Gick på Idol  med Clara som verkligen var en upplevelse för livet, iallfall när man satt så man kunde ta på idolerna! Skrev även teoriprovet för AM och klarade det galant med 59/65 rätt.

DECEMBER

Satt på hästryggen igen efter 8 månader. Körde in jeepen och började bygga om den. Höjde mina betyg i flera ämnen, och hade en mycket lyckad julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0