Onsdag..

Äntligen fungerar internet även på min dator. Fast har iofs inte så mycket att komma med. Har alltså inte gjort så mycket idag. Har stått i köket rätt mycket har gjort deg och sen bakat 6 pizzor av det och gjort chokladkola.

Nu på ett tag kommer farmor hit och ska lämna ringen som vi var tvungen byta storlek på. Den var för stor på ena fingret och för litet på andra, haha. Sen ska jag hoppa i duschen för imorgon blir det stan. Måste köpa ny jacka och självklart kolla av mellandags rean också! Har ju pengar som ligger och väntar på att gå spenderas! Sa handla imorgon också, på nyår ska jag göra tre rätters middag till dom här hemma!

Iallafall, nu ska jag kila vidare, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0