Måndag

Hej på er! Dagens första inlägg först nu, men så blir det ibland! Gick ner till stallet direkt efter jag slutade så rakade jag min systers ponny. Tog en jäkla tid och är inte färdig ännu så ska fortsätta imorgon också. Det är ett sånt pillergöra!
Före:

Efter, fast inte färdigt!


Sen så har jag bakat pepparkakor ikväll! Jag och mamma har kollat lite på olika gymnasiun osv också. Tror att vi har hittat något som är helt perfekt!

Iallafall, nu sitter jag och ser ett program om idol sen blir det hollywood fruar. Imorgon blir det träning efter skolan, så gått det går iallafall med min axel som inte är bra! Ska efter det ner till stallet och raka färdigt systers ponny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0