julklapps inslagning!

Har nyss ätit middag, slagit in paket osv. Tidigare idag var vi en sväng till stallet. Red en av klubbens hästar, lomina. Måste säga att hon överaskade mig verkligen! För att vara en fd nordsvensk travare och bara vara riden ordentligt i drygt ett halv år eller vad det är så skötte hon sig bra! Skrittade och travade bara idag, blir nog att rida henne någon fler dag under lovet, + att jag ska ta och ta hand om och rida plätten på lördag! Det är så himla kul att få rida igen, men utan att känna tvång att åka dit VARJE dag. Åker bara och rider när jag vill eller när jag har någon att rida.

Iallafall, jag och min syrra portades från köket eftersom att det skulle antagligen slås in paket där nere antar jag.. Imorgon ska jag iallafall ta på mig tomteluvan och gå över med en julklapp till våra grannar. Sen ska vi nog kanske in till stan och köpa en julklapp till oss själv. Kommer bli perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0