julklappar..

Julaftonen var super iår! Vi var nästan hela släkten samlade hos min farmor, alltså rätt många. Åt julmat, såg kalle anka och sen väntade på tomten. Eftersom att våra kusiner som är så små var det ju tvungen att vara en tomte..

Är iallafall hel nöjd med mina julklappar, precis allt det jag hade önskat mig. + en MASSA pengar. Kommer bilder på det senare... Fick även en ny kokbok av farfar, jag ÄLSKAR ju att laga mat så det var helt perfekt. Har iallafall invigt den och bakat en kaka nu som jag ska ta med till klubbtävlingen imorgon. Får se om jag lyckades med den.
Vi har iallafall stall jour ikv eller redan från klockan tre så ska strax åka dit, ska rida två hästar också. Pappa hänger kankse med och fotar med min syrras nya system kamera. Då kanske det dyker upp några bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0