handlade lite..

Köpte lite saker idag iallafall. Fast inte det jag var ute efter.. Men här kommer lite bilder!



Köpte (mamma köpte) ett par nya träningsskor! Ett par Reebook, skit snygga och med luftkuddar i sulorna som gör dom extra sköna att gå i! Var rea också, vanligtvis låg dom en bit över 1000-lappen och nu 699 kr bara så det var helt okej. Speciellt när man slipper betala själv ;) Med nya snygga skor kommer träningen bli ännu roligare! Har dock haft ett litet jul uppehåll nu men tar igen det nu efter nyår!


Råkade hamna inne på UR&PENN så köpte mig en ny ring. Älskar ju smycken, eller älskar ringar. Har det i princip på mig varje dag. Tyvärr så är det inte äkta silver i den utan sterling silver (om det nu heter så?). Men då kostade den ju inte mer än 250 kr och med 50% rabatt på det också. Snyggt behöver inte vara dyrt! (hm, kom det där verkligen från mig!?)


Var också och bytta min nya ring jag fick i julklapp så den passade på det finger jag ville ha den på. Den är iallafall i äkta silver! Funderar på att skaffa mig en i guld också, eller kankse önska mig en när jag fyller år, dom i guld kostar ju endel... Tycker iallafall dom är skitsnygga!

Sen utöver det så köpte jag kläder(för 650kr) till min älskade katt! haha, inte för att han av någon anledning behöver det, är mest på skoj haha! Ni kan få se bilder på det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0