godnatt!


Gud så rött mitt hår såg ut på den där bilden! Det är verkligen inte sådär ljust i verkligheten, haha :)

Iallafall, ska ta och slå igång en film nu och försöka sova. Åker in till stan imorgon och kollar av mellandagsrean och ska ta mamma med mig så ska hon köpa mig en ny jacka. Min krymte ju när vi tvättade den. Just nu är den i perfekt storlek för min syster! Iallafall, har suttit och kollat runt på lite väskor, är himla sugen på att köpa en ny(en till) faktiskt. Får väll se vad plånboken säger efter imorgon.. haha! Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet att du saknar mig mallan! men oroa dig inte jag dyker upp när du minst anar det... haha ne skämt åt sido kommer väääl.. efter nyår :D perfekt start på året i siknäs alltså!

2010-12-30 @ 00:40:35
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0