Årets julklappar..

Jag lovade faktiskt att visa er vad jag fick.. Tyvärr så finns inte allting på bild för jag glömde några saker. Men det mesta ska ni få se :)


Kenwood stereo till bil, Avril Lavinge + Britney spears nya parfymer. Fick två av den ena men behöver ju inte två likadana så böt den mot pengar istället. Sen ett smycke skrin. Några saker som inte finns på bild är lite smycken som ligger där i. Några ringar osv. Fick en silver färgad norrbottens ring också men den har vi bytt storlek på så får den nog på onsdag igen..

Blu-ray spelare, och JBL högtalare till jeepen! :D Dom som sitter där har ju fått bada några gånger.. hah!


Massa små saker, björn axen tools volymmaster, hårspray, presentkort på JC 1250kr present på HM fast vet inte hur mycket, tre skal till iPhonen, små saker som smycken sockar, ögonfrans böjare osvosv, nagelfil med swarowski stenar på och några 1000 i kontanter. Fick en kokbok också. Måste säga att det var en av dom bästa sakerna, haha, jag älskar att laga mat och laga saker jag inte gjort förr! Har redan använt flera av recepten i den :)

Är väldigt nöjd med julklapparna! Vi fick en system kamera också, Nikon D3100 tror jag den heter, fast ni kankse har märkt att det har kommit betydligt fler bilder? haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0