8. Ett ögonblick

Ett ögonblick, vet inte riktigt vad dom menar med det men kan väll berätta om något jag gjort/varit med om i mitt liv?

 

Vet inte riktigt vad jag ska välja, jo jag kommer ihåg en gång. Det måste vara säkert 5-6 år sen nu! Tiden går fort...På E4an mellan Jämtön och Råneå fanns iallafall inget mitträcke kommer jag ihår. Det var nog en september/oktober morgon och jag, pappa och per var påväg med bilarna till boden för offroad. Boggerdäcken som vi hade är ju jäkligt bra i leran, men ska säga dom är inte bra på isig väg! I sista nedförs backen innan Råneå så fick vi på någon sätt sladd och bilen började snurra, mitt på e4an! Tror aldrig jag har vart så rädd i mitt liv. Kanske inte låter som om det var så läskigt, men kan säga det var det! Hade det kommit en lastbil dundrandes rakt mot oss så hade den inte heller fått stopp eftersom att det var så halt. Då kade vi krockat och vi hade förmodligen inte levt? Eller vart typ handikappade. Vi hade blivit allvarligt skadade iallafall! Som tur var så var klockan så tidigt på morgonen kanske sju eller något och det var en lördag så det kom ingen just då.

 

Men kan säga att det var inge kul! Fast ändå lite kul så här i efterhand men var gode rädd då, var ju inte så gamal heller, 9-10 kanske :) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0