6. Min dag

Ja vad har jag gjort idag. Absolut inte mycket! Klev upp kring tio kanske kommer inte riktigt ihåg. Tanken var först att jag skulle följa med till stallet och hjälpa min syster att raka hennes ponny, men då ville hon rida istället. Så det får jag göra imorgon istället. Hade ju tänkt att jag skulle träna imorgon, men det har hänt någonting i min axel. Vet inte vad och varför!? Märkte det igårkväll när jag klev upp från soffan och började röra armen lite mera så kände jag hur satans ont jag hade. Det bara bränner och knakar i den...Öppna en dörr med vänster arm just nu är inget jag så gärna skulle göra kan jag säga! Så pga det så kan jag inte träna, åtminstonde inte imorgon så får vi se hur den känns på tisdag.

Så när dom for iväg till stallet så gick jag och pappa ut i garaget. Har försökt hjälpa till med det jag har kunnat utan att det har gjort för ont. Audin är nu ute ur garaget iallafall och min jeep är inne. Känns så himla skönt ska jag säga!

Just nu sitter jag och ser hästhoppning med ena ögat och sitter här och skriver. Mamma håller på att laga palt så väntar såklart på det! Det som är så himla gott! :) Sen ikväll blir det duscha och bara ta det lite lugnt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0