16. Det här är jag beroende av

Ja jag vet inte riktigt om jag är beroende av någonting. Förut var jag helt klart beroende av mobilen, men inte längre faktiskt. Går inte i taket om jag glömmer den hemma en dag om jag säger så. Kan bara vara skönt att slippa den för en stund.

Jag kan väll inte säga att jag är beroende av datorn heller, kan ju gå dagar då jag inte slår på datorn alls. Fast, sitter ju endel på facebook osv med telefonen också.

Fast något jag inte skulle kunna leva utan är musik att lyssna på och money.. :) Livet skulle vara hur trist som helst utan musiken... Tyst och tråkigt, älskar att lyssna på musik! Och sen, jag skulle inte klara mig länge utan pengar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0