15. Mina drömmar

Vet inte riktigt vad jag har för drömmar... Har ju drömmar om olika sakert. Drömmarna med livet just nu är väll att klara gymnasiet bra, få fara till ryssland på offroad tävling, få ett bra jobb och bra familj med gott om pengar.. För ja, pengar gör en lyckligare!!  Det där var kanske lite snabbt taget bara, men något sånt, jag vet inte riktigt. Jo, jag vill besöka USA också. Gärna typ las vegas, los angeles, miami osv. Har ju länge sagt att jag ska göra en tattuering på Miami Ink någon gång. Så det måste man väll hålla då.

Men det viktigaste är ju faktiskt att man är lycklig, dvs att man har mycket pengar ;)


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

håller med dig :)

2010-12-25 @ 10:31:56
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0