Vitberget


Här tidigare ikväll åkte pappa iväg med 11an och skulle köra lite uppe på berget i sandtagen. Han kunde väll inte vänta tills nästa helg.. :P haha. Iallafall så slutade driva fram av någon anledning så han blev fast där.. Jag själv var hemma och jag sa när han åkte iväg, jag lovar att han kommer att ringa och be mig komma och dra upp han. Och vad gjorde han inte, jo han ringde och bad mig komma! haha, men det var så lite luft i ena framdjulet på min jeep.. Sand mellan däck och fälg.. *suck*.. andra gången nu! Aja, så lämnade den hemma och tog passaten och en lina. Han satt inte så mycket så pappa fick dra lös mig för jag fick ju då sitta i och sköta det.. Första gången man kör nya bilen faktiskt! Men.. jag föredrar min fina jeep mycket mera! :)


Nu har jag iallafall precis sett klart systrar i jeans som jag börjdae se igår och nu hade jag tänkt hoppa i duschen.. Imorgon ska vi iallafall med Ragnar till vetrinären så får se vad dom säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0