Uppdatering!

Har inte skrivit på två dagar nu.. Har inte haft tid helt enkelt. Kan skriva lite kort bara nu..

Onsdag:
Blev skolan som vanligt och slutade kvart över tre så jag fick springa för att hinna med bussen till stan och slippa vänta till 16,20! Och jag hann, såklart! Gick direkt och solade ett tag sen förbi hemmakväll och lämna igen några filmer. Drog en snabbsväng på stan sen. Hittade lite saker.. Kan lägga upp bild imorgon kväll! Tog 18,35 bussen hem och klev av i Jämtön där mamma hämtade mig för dom hade vart på middag hos mormor så fick med mig mat hem. Käkade middag och sen kikade jag på fångarna på fortet. Det är grymt! Skrev min argumenterande text till svenskan också.. heh. Tror jag slog igång en film efter det och sen sova!

Torsdag:
Idag vart det då skola, såklart.. Fick redovisa våra svenska texter vi hade skrivit hemma men min var ju bara nå kraffs, orkade verkligen inte lägga ner nå tid på den + att jag inte hade boken hemma så visste inte vad vi skulle få med. Men så pjåkig blev den faktiskt inte! Efter att vi hade slutat hämtad mormor oss och bjöd oss på palt. Väääldigt gott! Efter att vi kom hem därifrån har jag fixat lite och städat i mitt rum, kolla lite tv osv. Mest ingenting. Nu är det iallafall dags för en film och sen sova. En dag imorgon också. Blir stan efter skolan imorgon också.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0