Tripp till Ikea

Dålig uppdatering det har vart idag. Men har varit på Ikea hela dagen.. Hittade faktiskt lite fint dära + 3 par skor på affären bredvid. Fick med mig en söt lampa, två hyllor som ska sitta på väggen, tavlor till dom, tre doftljus till hyllorna. Det var det till mitt rum iallafall. Tog med mig lite saker till resten av huset också. Tycker det är väldigt kul och inreda och göra det fint med små saker osv.. Vilket ingen annan i min familj gör så det är ju tur att dom har mig iallafall! Två filtar till soffan här uppe, en lampa till byrån i lilla hallen och massa andra saker.

Köpte mig också tre par skor. Köp tre betala för två ;) Två par vanliga skor och sen ett par knall rosa stövlar, perfekt till jeepen som matchar min nya klädsel till den också!

Nu var visst bilden lite fel vriden... Ja det blir iallafall riktigt snyggt med dom till.. haha :) Kan fixa bilder på allt ihop imorgon för nu ska jag ta och sova. Gjorde ju lösnaglar förra veckan men jag har råkat häva sönder nästan alla så ska fixa det imorgon. Och tidigt blev det också, hade ingen annan skjuts. Ska upp halv åtta så nu blir det att slå igång en rulle och sen sova! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0