Tisdag

Å fan vad stilla det stod i skallen just nu.. Aja ska försöka gå ner några ord iallafall. Åkte ju som sagt till farmor imorse. Var där kring nio för pappa skulle till stan så det var ända skjutsen jag hade. For först till råneå och handlade sen tillbaka till sundom så fixade hon mina naglar. Riktigt bra blev det faktiskt. Hoppas dom håller lite längre den här gången iallafall. Men dom här är lite kortare än dom jag gjorde förra gången.

Sen när pappa kom dit igen höll dom på att skruva i Andreas Corvette så det tog ett tag innan jag kom mig hem. Var inte hemma försen efter fem. Åt middag och plockade upp ikea sakerna och lite andra små saker. Ja sen inte så värst mycket annat..

Imorgon ska jag hämta ut min skinnjacka och sen ska vi upp till kokkola (?) och fiska något typ? Sen till något annat ställe och äta middag med några andra. Så är inte hemma försen sent imorgon kväll. Men kommer nog ett inlägg innan vi far! Kanske testar på att mobil blogga för första gångern. Man vet aldrig.

Oj vilket långt inlägg.. Och inte kommer jag med några bilder heller. Är rätt dålig på det, men ska försöka fota några snygga bilder imorgon om vädret är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0