Tisdag

Klev upp kring halv nio imorse och käkade frukost och så vidare. Sen har jag och min syrra har målat i flera timmar idag också.. Jag och pappa har kört undan en av skotbilarna idag också så den inte ska synas så väl.. haha! Pappa drog iallafall med 11an så satt jag i och styrde. Problemet var bara att den av någon anledning inte fick att svänga till vänster så höll på att hamna i diket. haha! Sen så fungerade inte bromsen eller kopplingen heller så höll på att köra rakt på gräsklipparen och 11an för att det gick inte att styra heller. hahah!

Ja har inte så mycket annat intressant att skriva heller. Har barkat chokladmuffins också. Jag och syrran ska iallafall göra en tårta imorgon också :) Men nu ska jag ta och se Ja vi elsker hollywood. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0