Shopping

Har vart en tripp till stan idag. Förstört en massa pengar och köpt present till mamma osm fyller år nästa vecka och en sen present till pappa också. Har några bilder på det jag har köpt också.

En till sån här tröja från gina. Har en likadan svart också sen tidigare men jag tycker dom är snygga och sköna osv.


En till söt väska! Köpte en alldeles nyss...men..dom hade ju 25% rabatt så var ju tvungen! haha


Några naglar från H&M som jag ska testa.. Och nagelfilar.


Gelenaglar eller vad det nu var? haha. Bättre lim till nagarna än det som följer med och en ny börs.


Svarta tights, kamoflagefärgade tights enbart till när vi ska och köra nästa helg! haha och ett par nya handskar till då också :)

Det var väll det jag köpte till mig sjäv iallafall. Kan ju inte lägga upp bilder på presenterna men det kommer för det är saker jag kan dra nytta av också ;) Man måste ju vara smart när man köper presenter!

Har käkat middag sen vi kom hem och jag har bakat en kaka som pappa bad mig göra. Ska strax ut på en promenad och sen får vi se vad som händer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0