Reeegn

Min dag har varit helt meningslös idag. Har inte gjort någonting alls. Verkligen ingenting. Vädret har ju vart piss också  så man har verkligen inte velat sätta sin fot utanför dörren.. Sen tänkte jag att jag skulle tvätta bilen för det skulle verkligen behövas.. Men när jag vred på nyckeln så hände ingenting.. Jävla skit ström! Då blev jag less och orkade inte leta fram batteriladdaren så då fick det vara.

Aja sen har jag mest fixa lite saker med datorn.. Alla program och det är ju borta så har ladda hem lite såna och fixat med alla bilder osv. Behöve ju också göras så lika bra och göra det en dag som denna. Sett lite Jims värld också. haah :)

Nu blire nog en film sen sova! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0