Luleå Kalaset



Takida :) Inte allt för bra kvalité..



Twisted Sister ♥

Jag ids inte sitta och ladda upp alla bilder. Resten av bilderna kan ni se här. Håller på att ladda upp filmer också så kommer länkar på det också :) Men kvällen var väldigt trevlig. Började med att kolla takida ett tag. Inte hela konserten men halva kanske. Sen gick vi och åt kina mat. Kolla runt lite osv bara tills det vart dags att börja ta plats för Twisted Sister. Det var grymt bra! Lyssnade massa på dom när jag var mindre för min pappa har alltid lyssnat på dom. Är väll inte min favorit musik kanske man dom är riktigt bra! En upplevelse att ha fått se dom live. Deras musik videosar är också grymt härliga. Speciellt till I wanna rock. 

Nog pratat om dom nu. Var hemma kring halv tre. Båda katterna var ute och den ena satt på bron och ville in men inte min katt. Han brukar aldrig vara ute om det inte har hänt honom något så gick ut för att kolla om han var instängd i garaget. Men då satt han utanför dörren till växthuset och inne i växthuset satt grannens katt.. Ragnar satt ute och morrade åt den.. hahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0