I can't explain in any other way

Klev upp halv sju idag, helt sjukt jag vet! Men jag vaknar av mig själv och är inte trött så då är det lika bra att kliva upp.. Klockan åtta åkte vi med 11an till bilprovningen. Blanka papper på den med, helt perfekt! Sen köpte vi färg till uthuset så jag och min syster har målat lite också. Tjäna lite extra pengar nivet ;)

Har även bakat vinbärsmuffins tills mamma fyller år på onsdag. Blev riktigt goda måste jag säga. Sen fick man en pn på ca en timma i soffan också satan så trött jag var med tanke på att jag somnde först kring två. Nu ska jag iallafall se en film och sen sova skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: R

Men om det bara är du, så ställ vilka frågor du vill, eller om du vill ha råd kring något i det inlägget, så svarar jag på alla imorgon.



Kram

2010-08-16 @ 23:07:13
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: Z

Sv: hihi varse ;)

2010-08-17 @ 10:28:34
URL: http://enliiigtmiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0