Fredag

Skolan har vart helt okej idag faktiskt. Inte så mycke lektioner. Slutade iallafall typ kvart över två så satt och spela lite kort med madde och elin och dom medans vi väntade på bussen som gick kvart över tre. Bussen var såklart en kvart försenad också så var inte i stan försen efter fyra. Vandrade runt på stan till klockan sex. Har ju visat vad jag fick med mig hem. Tur att jag tjänade rätt så bra i sommar så jag har råd med allt. När affärerna sen stängde så gick jag och solade. Tog 25 min, börjar synas nu.. Hatar ju att ligga ute på sommaren och sola, gud så hemskt.. Så bra att det finns solarium.

Sen kom madde och mamma till stan och så gick vi på österns pärla och käkade middag. Pasta med kyckling vitlöks och currysås. Fy så gott det var! Sen gick vi förbi hemmakväll och hyrde några filmer. Tänkte ta en nu snart och se! Var på kvantum och handlade också och så hem. Var kanske hemma kring nio.. Jojuste, på kvantum köpte jag två super fina ljuslycktor med rosa stearin ljus till! Passade perfekt till mitt rum. Riktigt snygga var dom! Kanske kommer en bild senare..

Satt upp ett snöre så jag kunde hänga upp alla solglasögon på väggen.. Älskar solglasögon, skulle kunna köpa hur många som helst men behöver ju egentilgen inte mer än ett..


Goskatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0