Cooler than me

Godmorgon på er alla! Klev upp kring elva först.. Gud vad trött jag var igår kväll somnade tidigt.. Men skönt och få sova ut iallafall. Sen åkte jag och pappa till råneå och hämtade lite saker och sen till töre och hämta ut min jacka. Har testat den och så nu och jag tror den åker tillbaka faktiskt! Den var verkligen inte som jag hade förväntat mig. Så lika bra och skicka tbx sen och köpa något som är exakt som det man vill ha. Så får nog vänta ett tag till..

Nu ska jag iallafall ta och försöka häva på lite smink och välja ut några kläder och sen åker vi iväg. På vädret finns det väll lite att önska, men det regnar ju iallafall inte!

Kommentarer
Postat av: Arnzara

A very nice site keep it up. Regards

2011-10-26 @ 07:14:36
URL: http://arnzara.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0