A drop i the ocean

Dålig uppdatering det har varit. Men iallafall skolan som vanligt idag. Slutade halv fyra så gick upp på ica och skickade iväg mina stigbyglar som jag nu har sålt. Finns ju ingen ide att ha kvar en massa hästsaker som inte kommer till någon användning när man kan få en del av att sälja dom..? Min ljusblåa tretorn däremot kommer inte att åka någonstans. Dom ska jag ha kvar även om jag så aldrig mer kommer att rida. haha.

Sen kom pappa så vi gick och handlade och sen hem. Åt middag och har varit ute och gått samtidigt som Madde red peppzon. Sett fångarna på fortet och läst tyska läxa. Inte så mycket mer intressant. Nu ska jag iallafall ta och gå och lägga mig i sängen och slå igång en film och försöka läsa ut min bok också!

Hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0